بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت‌مندی شهروندان در دفاتر اسناد رسمی استان لرستان

مریم حسنوند؛ سعید زرندی

دوره 8، شماره 16 ، فروردین 1395، ، صفحه 140-166

https://doi.org/10.22067/pmt.v8i16.43286

چکیده
  این پژوهش با هدف بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت‌مندی شهروندان، در دفاتر اسناد رسمی استان لرستان انجام گرفته است. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی است؛ بدین‌سبب که برای اثبات فرضیه‌های تحقیق، از نظرسنجی با افراد درگیر مسئله استفاده شده است، روش تحقیق، توصیفی - علی است. با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه‌گیری خوشه‌ای، ...  بیشتر